mandag 7. april 2014

Liftet kort- Card lift.

I dag har jeg liftet et kort jeg så på Pinterest. Jeg syntes det var morsomt og jeg hadde heldigvis mønsterark som passet. :)
Produkter jeg har brukt er:

-Bazzill kartong.
-Mønsterark fra Glitz Design "Color Me Happy".
-Alfabet klistremerker fra Panduro.
-Finer figur er kjøpt brukt.
-Dylusion spray i Melted Chocolate og Colorbox Spritzers i Fireberry til å farge finer figuren. 

Today I have lifted a card that I saw on Pinterest. I thought it was funny and luckely I had patterned paper that worked. :)
Products I have used:

-Bazzill Cardstock.
-Patterned Paper from Glitz Design "Color Me Happy".
-Alphastickers from Panduro.
-Veneer figure bought used.
-Dylusion spray in the color Melted Chocolate and Colorbox Spritzers in the color Fireberry to color the veneer figure.

Håper du liker det og ble inspirert, akkurat som jeg ble. :)

Hope you like it and that you got inspired, just like I did. :)

1 kommentar:

  1. For et fantastisk morsomt kort. Jeg måtte tænke lidt, før jeg brød ud i latter. Vældigt fint gennemført med papiret med træ på. Helt supert!

    SvarSlett