mandag 28. april 2014

Ny utfordring hos TTPH!- New challenge at TTPH!

Hei du!
I dag har vi en ny utfordring på bloggen vår hos Through The Purple Haze, nemlig denne skissen:

Våre sponsorer denne gangen har vært Delicious Doodles

og Aurora Wings (Hun har også en Etsy butikk: https://www.etsy.com/shop/AuroraWings)


Her er mitt Delicious Doodles kort:

Jeg har brukt mønsterark fra Dear Lizzy "Daydreamer", kartong fra Bazzill, PL kort har jeg fått i gave, hjerte i finer, roser fra iamroses, og papir Diecuts i serien "Oh Darling" fra Crate Paper.
Digien er farget med Distress Markers fra Tim Holtz.

Med min Aurora Wings digi bestemte jeg meg for å lage en art journal side istedenfor et kort. Dette er resultatet:





Her har jeg laget en dobbeltside i art journalen min fra Dyan Reaveley (Ranger Ink). Jeg har brukt dylusions, stenciler fra Dyan Reaveley, molding paste og gesso fra søstrene grene, gel medium fra Golden, papir (sommerfuglene) fra Europris, washi tape fra Søstrene Grene, metall pynt fra Nille,  stjerner i finer fra Studio Calico, thickers fra American Crafts, stickles glitter og gelatos fra Faber Castell.



Hey you!

Today we have a new challenge on our blog at Through The Purple Haze. The challenge is this sketch:

Our sponsors this time have been Delicious Doodles

and Aurora Wings (She also has a Etsy store: https://www.etsy.com/shop/AuroraWings)

On my Delicious Doodles card I've used patterned paper from Dear Lizzy "Day Dreamer", cardstock from Bazzill, PL-card that I recieved in a gift, a heart in veneer, roses from iamroses, paper diecuts from the "Oh Darling" collection from Crate Paper. The digi is colored with Distress Markers from Tim Holtz.

With my Aurora Wings digi I wanted to do an Art journal spread instead of a card. I've used dylusions, stencils from Dyan Reaveley, molding paste from Søstrene Grene, Gel Medium from Golden, paper butterflies from Europris, washi tape from Søstrene Grene, metal embellishment from Nille, veneer stars from Studio Calico, thickers from American Crafts, stickles glitter and Gelatos from Faber Castell.



Håper du blir med på utfordringen vår og at jeg kunne inspirere deg.- I hope you join us on our challenge and that I could inspire you. :)
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar