lørdag 10. mai 2014

Et lite ras- A small avalanche.

Hei og hopp.
I det siste har jeg virkelig vært inne i en kreativ fase. Driver for tiden å prøver meg litt frem i forskjellige stiler, men som alltid; jeg er og blir en som bytter mellom hva jeg gjør og liker.
Disse kortene er resultatet av produksjonen.

-Lately I've really been in a creative phase. I'm trying out different styles, but as usual I will always be a person who switch around on what I do and like. These cards is a result of the production.







Produkter brukt er:

Mønsterark fra BasicGray og Glitz Design.
Diverse Diecuts.
Mason glass fra pinterest.
Bling fra Europris.
Paljetter fra en lokal butikk.
Perler- Fått i en RAK.
Thickers fra American Crafts.
Bazzill Kartong.
Wood Veneer sommefugler fra Studio Calico.
Fjær diecuts skjært ut med dies fra MemoryBox.

-Products used:

Patterned paper from BasicGray and Glitz Design.
Misc diecuts.
Mason jar from Pinterest.
Bling from a local store.
Sequins from a local store.
Pearls- Given in a RAK.
Thickers from American Crafts.
Bazzill cardstock.
Wood Veneer butterflies from Studio Calico.
Feather diecuts cut out with a Memory Box die.



Her er art journal sidene min. Som regel har jeg aldri en ide om hva jeg skal lage når jeg begynner, akkurat som med disse sidene.

-This is my spread in the art journal. As usual I never have any idea of what I'm gonna make, just like these pages.

Produkter brukt her er:

Simply Art akvarell maling.
Gammel bokside.
Golden Gel Medium Regular Gel (Gloss).
Sakura Gel penner i hvitt og sort.

-Products used:

Simply Art watercolors.
Old bookpage.
Golden Gel Medium Regular Gel (Gloss).
Sakura Gel pens in white and black.


Hvilken stil liker du best å jobbe med? -What style do you like to work with?













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar