søndag 11. mai 2014

To kort idag. -Two cards today.

Tjollahopp!

Idag har jeg laget to nye kort (bombe). Prøver meg som sagt litt frem på stiler og farger, så da blir produksjonen stor. :p

Det første kortet jeg vil vise frem er et bryllupskort.
Papiret jeg har brukt er fra Carpe Diem serien til Glitz Design, og kartong fra Bazzill.
Det ytterste panelet har jeg embosset med en sizzix embossing folder som fulgte meg til Big Shot'en min når jeg kjøpte den.
Borden nederst er fra en Martha Stewart punch, båndet er fra min farmor, stempelet fra nedlagte Papirloftet og hjertet fra Melissa Frances.

Stempelet ble dessverre trykket litt for langt opp, og i tillegg dobbelt, men så var jo dette et prøvekort også. Bryllupskort har man nemlig ikke sååå stor erfaring med :P


Det siste kortet jeg vil vise frem er et gratulasjonskort som har farger som jeg overhodet ikke er fortrolig med. MEN, det ER gøy å prøve noe nytt. :)
Både mønsterarkene, klistremerke alfaene og die cut ugla er fra serien Finnley fra Glitz Design.
Blingen er fra Europris og fjærene har jeg skjært ut med en fjær dies fra Memory Box. Kartong er som vanlig fra Bazzill. :)

Hi!
Today I've been making two new cards (what a shock) :p. As I said earlier I'm trying different styles and colors now, and because of that the production gets big. :P

The first card I made is a wedding card. The papers I've been using is from the Carpe Diem collection from Glitz Design, cardstock from Bazzill. The front panel I've embossed with a embossing folder from Sizzix that came with my Big Shot when I bought it. 
The border is from a punch from Martha Stewart, the ribbon from my grandma, the stamp from a closed down store called Papirloftet and the heart is from Melissa Frances.

Sadly I stamped the sentiment to high up AND double. But this is a test card, so no biggie.

The second card is a birthday card where I've used colors I'm not comfortable with.
BUT it IS fun to try something new! :)
The patterned papers, the alphastickers and the owl are all from the Finnley collection from Glitz Design. The bling is from a local store and the feathers I've cut out with a dies from Memory Box. Cardstock is as usual from Bazzill. :)

Ønsker dere en flott kveld videre!- Wishing you a wonderful evening! :)


1 kommentar:

  1. Vackert bröllopskort och en skön uggla som jag blir glad av att titta på!

    SvarSlett