mandag 12. mai 2014

Ukens utfordring hos TTPH- This weeks challenge at TTPH.

Hei.
Da er det tid for utfordring igjen i bloggen vår hos Through The Purple Haze

 og denne ganger er temaet "Alt går", men vi har også med en valgfri tvist, nemlig noe som er laget til herrer/gutter.
Vår sponsor denne gangen er Sassy Studio Design
Og digien jeg har fått leke meg med er Steampunk Josephine.

Steampunk er en stil jeg ikke har vært mye borti før, men hallo, en utfordring innen det kreative sier jeg sjeldent nei til. :)

Her er hva jeg kom opp med.




Fargene er dessverre ikke helt optimale da jeg var uheldig med dagslyset, men noen bilder ble det da. :)

Produkter jeg har brukt er:

Mønsterpapir-Fått av ei venninne.
Digi stempel fra Sassy Studio Design.
Tannhjul.
Kretskort og andre deler fra en gammel stereo.
Brads med tallene 29 fra K & Company "Smash*".
Wood Veneer hjerter fra Studio Calico.
Dymo tekst.
Distress Markers fra Tim Holtz.
Wink of Stella Shimmer brush penn.
Sakura Gel pen i hvit.


Fargene jeg har brukt til å fargelegge digien med er:
Hår- Vintage Photo.
Hud- Tattered Rose og Scattered Straw.
Lepper og "smykke" på kjolen- Fired Brick.
Brillene og støvlettene- Black Soot (+ Wink of Stella shimmer over).
Kjolen og brillene- Broken China og Tumbled Glass.



Hi.
It's time for another challenge over at our blog Through The Purple Haze and this time the challenge is: "Anything Goes opt for male". Our sponsor this time is Sassy Studio Design, and the digi I've been working with is Steampunk Josephine.
Steampunk is a style I haven't been around much, but it's always nice with a challenge. :)

The products I've been using on my card is:

Patterned paper- From a friend.
Digi Stamp from- Sassy Studio Design.
Gears.
Circuit boards and other parts from an old stereo.
Wood Veneer hearts from Studio Calico.
Dymo text.
Distress Markers from Tim Holtz.
Wink of Stella Shimmer brush pen.
Sakura Gel pen in white.

The markers I used to color my digi:

Hair- Vintage Photo.
Skin- Tattered Rose and Scattered Straw.
Lips and "jewelery" on the dress- Fired Brick.
Glasses and boots- Black soot (+ Wink of Stella shimmer over).
Dress and glasses- Broken China and Tumbled Glass.


Håper du likte kortet og ble inspirert til å delta på utfordringen vår. :)-I hope you liked the card and got inspired to join us on our challenge.





1 kommentar: