mandag 26. mai 2014

Utfordring #43 hos TTPH!- Challenge #43 at TTPH!

Hei igjen.
Da er det tid for utfordring hos oss på Through The Purple Haze igjen.
Og denne uken er temaet "Button it up", altså bruk knapper.
Sponsorene våre denne gangen er Lacy Sunshine

Digien jeg fikk leke meg med var Lizabeth Rockabilly og dette er resultatet.

Produkter jeg har brukt er:

-Bazzill kartong.
-Glitz Design mønsterark fra kolleksjonen "Finnley".
-Sakura Gel penn i hvit.
-Perler fra Melissa Frances.
-Blomster fra ukjent.
-Knapper.
-Promarker tusjer.
-Wink of Stella shimmerpenn.

Dessverre så har jeg glemt å skrive ned hvilken farger jeg har brukt på digien, beklager det. 


Hi again!
It's time for a new challenge over at our blog Through The Purple Haze.
And this week the theme is "Button it up". Our sponsors are Lacy Sunshine and Digistamps4joy, and the digi I got to play with is Lacy Sunshine's Lizabeth Rockabilly.
The products I've used is:

-Bazzill cardstock.
-Glitz Design patterned paper from the "Finnley" collection.
-Sakura Gel Pen in white.
-Melissa Frances pearls.
-Flowers from unknown brand.
-Buttons.
-Promarkers.
-Wink of Stella shimmerpen.

Sadly I forgot to write down which promarkers I've used. Sorry about that.

Heng dere med da vel! -Play with us! :)




1 kommentar: